تصویر شاخص ماشین‌های آخر‌الزمانی

۷ ماشین برای جان سالم به در بردن از آخرالزمان

این مطلب را به اشتراک بگذارید

وقتی آخر دنیا برسد، به ماشینی احتیاج دارید که بتوانید از هر بلایی جان سالم به در ببرید. چند تا از آن ماشین‌هایی که می‌توانید برای آخر دنیا روی آنها حساب کنید، اینها هستند:

مارودر

ماشین ضد گلوله

آخرالزمان رسیده است. ساختمان‌ها به کوهی از خرابه تبدیل شده‌اند. دوست را از دشمن نمی‌توان شناخت. در این میان به چیزی احتیاج دارید که از شما محافظت کند؛ و آن هم چیزی نیست، جز مارودر زره‌پوش.

این خودرو با توانایی حمل ۴۵۰۰ کیلوگرم بار، گنجایش ۱۰ نفر و قابلیت ضد گلوله و ضد مین و ضد دیگر مواد منفجره، شما را سالم از مهلکه خارج می‌کند. در ضمن می‌تواند با ابزارهای دید در شب تجهیز شود تا در شب هم بتوانید مسیریابی کنید. این مارودر ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت هم سرعت دارد.

کادیلاک وان (یا «دیو»)

کادیلاک رئیس جمهور

اینکه دنیا به آخر رسیده، به این معنا نیست که نمی‌توانید با کلاس سفر کنید! و البته دنیای پس از آخرالزمان هم به رهبر نیاز دارد، پس اگر تصور می‌کنید می‌توانید از پس این مسئولیت خطیر بر بیایید، «دیو» یا کادیلاک وان، همان خودرویی است که باید داشته باشید.

این لیموزین تشریفاتی که برای رئیس جمهور ایالات متحده ساخته شده است، آبکاری فولاد ضد بمب، شیشه‌های ضد گلوله و لاستیک‌های تقویت‌شده‌ی کاولار دارد. علاوه بر اینها، دوربین‌های دید در شب دارد، می‌تواند از میان آتش عبور کرده و در مقابل حملات شیمیایی هم ایستادگی کند.

تویوتا هایلوکس ۱۹۸۸

تویوتا هایلوکس ضد گلوله

اگر این همه فیلم‌ها و سریال‌های آخرالزمانی که می‌بینیم، فقط یک چیز به ما آموخته باشند، این است که پایان دنیا پر از خرابی و دام و دشمنی و مکان‌های سرشار از وحشت و حوادث غیر قابل پیش‌بینی خواهد بود. متاسفانه هیچ چیز سالمی وجود نخواهد… صبر کنید! خواهد داشت. بله، واقعا هم هست.

تویوتا هایلوکس ۱۹۸۸ با همه‌ی فروتنی‌اش، ایستادگی خواهد کرد و بدترین حوادث ممکن را پشت سر خواهد گذاشت. این خودرو در اقیانوس غوطه‌ور شده، برخورد سهمگینی با درخت داشته، به آتش کشیده شده، بر فراز برج در حال تخریبی گذاشته شده، و از همه‌ی این آزمون‌ها هم سربلند بیرون آمده است. به علاوه، این خودروی محبوب مزرعه‌داران، کامیون پیک‌آپ هم هست، بنابراین می‌تواند آدم‌ها و ابزار و ادوات زیادی را هم حمل کند.

لندرور دیفندر

لندرور دفندر آخرالزمانی

برای یافتن سوخت و غذا و آب، باید کوه‌ها و دشت‌ها و خرابه‌هایی که زمانی شهر بودند را پشت سر بگذارید؛ بیشتر خودروها در این مسیر وامانده‌اند و کنار جاده‌ها رها شده‌اند.

اما لندرور دیفندر از آن خودروها نیست! موتور فوق‌العاده‌ی آن بسیار ساده و با دوام است؛ حدود ۷۵ درصد از لندرورهایی که از سال ۱۹۴۸ تا به امروز تولید شده‌اند، هم‌چنان جاده‌ها را درمی‌نوردند. علاوه بر این، لندرور می‌تواند به هر آنچه فکرش را بکنید، تبدیل شود؛ یدک‌کش، خودروهای نظامی، آمبولانس، خودروهای کاترپیلار، ماشین آتش‌نشانی، ماشین برف پاک‌کن و خودروهای پلیس.

تانکر چرخ‌دار اوشکوش

تریلی ضد گلوله

حالا که دنیا این‌طور فروپاشیده است، آب و سوخت کمیاب شده‌اند. پس با داشتن تانکری پر از آب یا سوخت، هم می‌توانید نجات پیدا کنید و هم اینکه دارایی ارزشمندی دارید که هر چه خواستید، می‌توانید با آن به دست آورید.

تانکر چرخ‌دار اوشکوش می‌تواند ۲۰ هزار لیتر سوخت یا ۱۸ هزار لیتر آب حمل کند، برای حفاظت از شما زره‌پوش شده است و لاستیک‌های آفرود دارد و این یعنی هر جا که خواستید بروید. در ضمن قطعات مشترکی با بقیه‌ی خودروها دارد، پس تعمیر و نگهداری‌اش هم نسبتا آسان است.

دیزرت چلنجر اکشن موبیل

دیزرت چلنجر اکشن موبیل

خانه‌ی شما خراب شده و یا به تصرف اراذل و اوباش در آمده است. به جای اینکه جلوی آنها بایستید و جان‌تان را به خطر بیندازید، با دیزرت چلنجر اکشن موبیل ۸ چرخِ ۴ دیفرانسیلِ ۳۰ تنی دل به جاده بزنید. این خودرو ساخته شده که با آن هر جایی خواستید بروید.

با اتاق نشیمنی مبله‌شده، آشپزخانه‌ای با قطعات استیل ضدزنگ، یخچالی بسیار بزرگ، منبع برق مجزا، دوش و حتی ماشین لباسشویی که در این خودرو وجود دارد، هرگز به خانه‌ی قدیمی‌تان فکر نمی‌کنید. علاوه بر اینها، ۶۶۰ گالن بنزین ظرفیت دارد، پس حالا حالاها لازم نیست از ماشین‌تان پا بیرون بگذارید.

بوگاتی چیرون

بوگاتی چیرون ضد گلوله

هر طرف که نگاه می‌کنید، زامبی‌ها هستند؛ از آن زامبی‌های کند و پخمه‌ای که در سریال‌های تلویزیونی دیده بودید هم نیستند. باید سریع فرار کنید. خوشبختانه یک بوگاتی چیرون با سرعت ۴۲۰ کیلومتر بر ساعت و قدرت ۱۴۷۹ اسب بخار دارید.

این خودرو جایزه‌ی سریع‌ترین خودرو را از آنِ خود کرده است. قدرت شتاب فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند در ۶/۱۳ ثانیه، به سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. کنترل چهار چرخ آن هم به شما اجازه می‌دهد در جاده‌ی پردست‌انداز رانندگی کنید. هیچ خودروی دیگری مثل بوگاتی چیرون نمی‌تواند شما را از این عذاب قریب‌الوقوع برهاند.

بله، آخرالزمان اتفاق افتاده است، اما واقعا پایان دنیا که نیست؛ هست؟ خب شاید باشد، اما با داشتن یکی از این خودروها، شما هم همراه دیگران به قهقرا نخواهید رفت. هر اتفاقی که بیفتد، خودرویی وجود دارد که کمک‌تان می‌کند جان سالم به در ببرید و  باز هم به زندگی ادامه دهید.

منبع whocanfixmycar


این مطلب را به اشتراک بگذارید

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال یوتیوب کارنوتر رو دیدید؟

سلام به همه!

من خودروهای داخلی رو تست می‌کنم.

ویدئوهای جذاب این بررسی‌ها رو در کانال یوتیوب کارنوتر تماشا کنید.

This will close in 0 seconds